Saturday 23 April 2011

my life now! =(

salam  all.. blog x cntik!! emm.. biar kn je la, sakit dh jari jemari aku ni duk tekan ctu tekan cni.. nk cte pasal bosan nih, kehidupan aku skrang mmg teramat la bosan.. ye la kn, xde kje nk buat! duk ngadap lappy je kje mngalahkn org pejabat kn, hihihi.. nk buat camne lagi kn.. tp semua ni akn berakhir x lama lgi.. uitss! mlasnye nk skolah blik (form 6) =( tp aku ksiankn mak ayh aku.. diaorang nk sgt aku msuk form 6 wlupun aku x brape nk!! ape2 pn aku try la dlu kn.. aku pn dh aply nurse, mnat sgt nurse! yuhuuu... tp xtau la dpt ke x.. arap2 dpt la, xpyh la aku duk skolah lame2 kn.. hihihi.. hmm, aku ingt kn abis je skolah kehidupan ku akn rilekss je, rupenye kehidupan lebih mncabarkn.. ye la, nk kne prgi blajar pulak,, kne tinggal jauh dgn family, oh tidakks!! aku x nk brpisah dgn my family... =( xjumpe mak aku 3 hari pn aku dh melalak.. ni kn pulak brtaon2! x snggup raseny.. tp nk buat camne, idop kne truskn jgak kn, wah wah wah! mcam org dh ptus hrapan je.. pangg!!! sedar la weh, org suh prgi blajar je pn bukan sruh hang trjun gunung ke hape..hihihi.. ingat! ALLAH sntiasa brsamamu!  moga  aku dpat mnempuhi kehidupan yg penuh ranjau ni.. aminn.. ok la dh penat jari.. wait wait! di cni ada 1 pengumuman, sy mntak maaf la coz x kenalkn diri  awal2 lagi..korang tilik je la ape yg boleh ditiik tu ye.. (sengaja) hehe.. ok, stop tata! =) thanks for reading..

No comments:

Post a Comment