Wednesday 27 April 2011

entah ape-ape!

salam ♡.. x tau nk tulis ape ptg ni,aku tulis pasal klmarin je lah..aku teramat amat bengang dgn seseorg semlm, prkara kecik jep tp sejak akhir2 ni aku mudah je terase.. x tau lh ape yg x kene dgn aku ni.. lupekn je lah, buat skit ati je.. mcm ni lah nk bagi tau prangai aku sikit, sikit je tau!hihi.. aku ni sebenarnya kuat cmburu jugak lah tp aku cemburu tahap normal je k xde la smpai m'babi bute, dgn sibling aku sndripn aku cmburu.. aku rase cam mak  ayah aku x adil je..  sobs sobs! =( yela ank prempuan sulong mmg kne bkorban sikit.. hmm..semlm adik lelaki aku dpt phone bru.. aku dpt ape?????  aku tau la result spm aku xde la gempak mane pn, ayh aku ade la bgi something kat aku.. ye! mmg ak hrgai pmberian ayah aku tapi....... nak cmburu jugak! heee~ ye la adik aku bukan ade ape2 pn, tetibe jep dapat phone baru.. tak aci tak aci! tu la nasib jadik kakak slalu kne mengalah.. tp xpe aku akn pastikan aku akn dapat lebih daripada tu.. hehe.. mcm budak-budak pulak aku nih tapi this is me! ok itu je yg boleh aku share.. jumpe lain hari pulak ye,ok tata!

No comments:

Post a Comment