Saturday 7 May 2011

fOrm 6!

salam ♡, lama x sntuh belog nih.. ari ni 8 aribulan, esok?? tidak!!! aku akn kmbali brsekolah... macam2 perasaan skrang ni takut,bdebar,malu gembira pn ade jugak! heee~ tak sangka aku akn masuk form 6.. kan aku dah cakap demi mak ayah aku sanggup buat ape saje.. niat aku cuma satu je = aku nak lihat satu hari nanti mak ayah aku tersnyum bangga melihat aku, InsyaAllah! aku akui form 6 agak susah pmbelajarannya tapi aku akn berusaha dan belajar bersungguh2! aku nak buang cara belajar mase form 5.. banyak gile aku main2 mase form 5 dan kali ini aku ingin buktikan yang HIDAYATUL NABILAH MUHAMMAD pn boleh berjaya! tiada istilah MUSTAHIL kalau kita inginkannya..                                                                                                                
                                                                                                                                             

No comments:

Post a Comment