Sunday 29 May 2011

inilah hidup.. =)

salam ♡ hai korang! =) sekarang ni kan cuti sekolah.. suke sangat-sangat tau, TAPI banyaknye keje sekolah cikgu bagi, siap dgn p'bentangan lagi, xmo xmo xmo! huk3.. :(' dan ari ni dah ari ahad dan aku masih belum sentuh ape2 pn lagi homework..=( yela, perasaan tengah berserabut jew, macam2 duk pikir nih.. ari rabu ni aku ade test lesen motor dgn jpj, xnak! takut,b'debar,malu! macam-macam perasaan aku rase skrang nih.. hmm, tension nye.. oi ida!! xgune idop kalo xde masalah n dugaan.. inilah hidup namenye kan?? ape2 pon aku harus tabah menjalani kehidupan yang ALLAH berikan ini.. tamat form5 baru aku tahu erti kehidupan yg sebenar, kalau dulu semua perkara aku bergantung pada mak ayah, tapi sekarang tidak lagi! semua kene buat sorang-sorang.. tapi inilah hidup! tidak selamanya harus bergantung pada org lain..17.5.2011 baru ni genap umur aku 18tahun, dah tua kan?? hihihi.. so ida,kau kene belajar menjadi lebih berani, maklumla aku ni kan agak penakut dan pemalu org nye.. kah3.. ok ok, starts now xmo takut-takut lagi n xmo malu-mau lagi,, nak malu pn malu bertempat la weh! hihihi.. okla.. dewasa dah rase skarang! see again, tata! =)

No comments:

Post a Comment