Monday 2 May 2011

stOry mOry

salam ♡.. harap u all sihat sejahtera..cewah! saya pn same Alhamdulillah sihat.. dh 3 hari badan ni lenguh je,   anak mithali la katekan,hihihi.. PERASAN! keje org jantan pn aku kne buat,,huhh!! korang tau kje ape aku buat??
=keje angkat simen! hahaha.. pdn muke ko! abis sakit lengan2 ku.. >.<  aku sorang je yg trperap dlm umh tu so aku lah yg jadi mgse.. tapi xpe bagus jugak sekali sekale exercise la katekan.. semalam pergi picnic with family di LA hot spring n lata tembakah, dua tmpat kami jelajah, fuhhh!! gile x penat! tp xboleh snap pic coz adik aku ni trtnggal kamera.. dan paling tidak di sangka kereta abg aku ni berasap brkepul-kepul otw balik ke tganu ni.. dekat area penarik jugakla,mjur la my father sedar dan terus stop kat tepi jln tu n then sluruh pghuni dlm keta ni kuar la.. mase tu b'debar gile aku ni takut2 la meletop keta tu kan, x sempat matikan enjin, keta tu mmg dh mampos dh.. mjur la kite org prgi ramai jugakla dlm 7/8 buah keta jugak so xdela meraba-raba kite org kat tepi jalan tu, dekat 1jam jugak kami duduk tepi jalan coz keta mmg xleh nk jlan lagi dah trpaksa la tnggu org untuk tunda keta tu, korang tau x nape keta tu berasap?? = tangki air bocor dan kering garing! haha! memang masak la kan!! yang my dad x sedar sebab temperature x naik naik, haissh!! masalah betol la..  eiiyy, mmg menakutkan! tapi Alhamdulillah la smpai dlm keadaan selamat semuanya.. hari ini keta antar workshop abis rm450, nasib nasib! setakat tu je la cerita pasal semalam.. hari ni nak cite, caye dapat masuk form 6! uwaaa!!! x tau gembira ke x... tapi kene masuk jugak! esok dah nk pegi beli baju dan kperluan sekolah.. xpe la walaupn aku x berapa minat demi mak ayah aku korbankan perasaan ni,, ini pun untuk aku jugak kan.. aku akan buat ape aje asalkan mak ayah aku t'senyum! smile smile smile! =) ok lah dah ngantuk, see u later.. tata! assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment